Ο Π.Ι.Σ. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ. ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΒΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ Π.Ι.Σ., ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΣΥ ΚΑΙ ΣΥΝΙΣΤΑ ΜΕΣΟ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
Ο Π.Ι.Σ. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ. ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΒΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ Π.Ι.Σ., ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΣΥ ΚΑΙ ΣΥΝΙΣΤΑ ΜΕΣΟ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
Menu

ΦΛΕΒΙΚΗ ΘΡΟΜΒΩΣΗ – ΚΑΛΛΙΘΕΑ

Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ και το
ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΥΓΙΩΝ ΠΟΛΕΩΝ – ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
με την υποστήριξη της εταιρείας LeoΕλλάς
διοργανώνουν:

Ενημερωτική Εκδήλωση με θέμα

«Φλεβική Θρόμβωση:
όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζετε»

την Παρασκευή 17 Μαΐου 2013, ώρα 18:00
στο Δημαρχείο Καλλιθέας,

0

Σχετιζόμενα άρθρα

Η ΒΙΑΝΕΞ Α.Ε. ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «HELLAS PHARM 2016»

05-04-2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το φαρμακευτικό συνέδριο και έκθεση «HellasPHARM2016» πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία στις 2 και 3 Απριλίου 2016, στο εκθεσιακό κέντρο HELEXPOMAROUSSI. 

Η ελληνική φαρμακοβιομηχανία ΒΙΑΝΕΞ Α.Ε. συμμετείχε στην κορυφαία εκδήλωση για το φαρμακείο, τόσο στο συνεδριακό κομμάτι όσο και στο εκθεσιακό.

Συγκεκριμένα, την Κυριακή 3 Απριλίου, πραγματοποιήθηκε το εκπαιδευτικό σεμινάριο «Οπτικές Μάρκετινγκ στην Ανταγωνιστικότητα του Σύγχρονου Φαρμακείου», με τη χορηγία της ΒΙΑΝΕΞ.

ΞΑΝΑΚΕΡΔΙΣΤΕ ΟΡΑΣΗ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΑ

Μία πρωτοβουλία ενημέρωσης της Alcon σχετικά με τις σύγχρονες λύσεις που προσφέρει η επιστημονική καινοτομία για την αντιμετώπιση του καταρράκτη

Αθήνα, 5 Δεκεμβρίου 2016 -Η Alcon, παγκόσμιος ηγέτης στη φροντίδα των ματιών, σχεδίασε και υλοποιεί μια εκστρατεία ενημέρωσης σχετικά με τη διαθέσιμη προηγμένη τεχνολογία για την αντιμετώπιση του καταρράκτη. Στην Ελλάδα δεκάδες χιλιάδες άτομα πάσχουν σήμερα από καταρράκτη και αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο, εάν δεν προβούν σε έγκαιρη θεραπεία, όχι μόνο να επηρεαστεί αρνητικά η ποιότητα ζωής τους, αλλά και να χάσουν ενδεχομένως την όρασή τους.

Με συνεχή παρουσία στην Ελλάδα για περισσότερα από 30 χρόνια, η Alcon έχει ως κύρια αποστολή να ανακαλύπτει καινοτόμους τρόπους για τη βελτίωση της όρασης και της ποιότητας ζωής των ανθρώπων. Στο πλαίσιο αυτό, δημιουργεί μια ολοκληρωμένη καμπάνια ενημέρωσης που περιλαμβάνει σειρά καταχωρήσεων σε έντυπα και ψηφιακά μέσα, ραδιοφωνικό σποτ σε ενημερωτικούς σταθμούς και λοιπό ενημερωτικό υλικό, στοχεύοντας στην ενημέρωση των ασθενών σχετικά με τις επιλογές που διαθέτει η εταιρεία για την αντιμετώπιση του καταρράκτη τους. Παράλληλα, οι ασθενείς ενθαρρύνονται να αναζητήσουν τη συμβουλή του οφθαλμίατρού τους για να βρουν την ιδανική εξατομικευμένη λύση.