Ο Π.Ι.Σ. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ. ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΒΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ Π.Ι.Σ., ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΣΥ ΚΑΙ ΣΥΝΙΣΤΑ ΜΕΣΟ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
Ο Π.Ι.Σ. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ. ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΒΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ Π.Ι.Σ., ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΣΥ ΚΑΙ ΣΥΝΙΣΤΑ ΜΕΣΟ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
Menu

Υποβολή Αιτήσεων Εξεταστικής Περιόδου Απριλίου 2020

Σας ενημερώνουμε ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα της εξεταστικής περιόδου ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020, θα παραμείνει ενεργή από 17 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΕΩΣ 17 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020.

Οι υποψήφιοι ιατροί θα μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους για τη συμμετοχή τους στην εξεταστική περίοδο ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Π.Ι.Σ. (www.pis.gr – ΑΙΤΗΣΕΙΣ), από 17/02/2020 ΕΩΣ ΚΑΙ 17/03/2020.

Σας ενημερώνουμε ότι η 17Η ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ και με το πέρας αυτής, η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Π.Ι.Σ. θα απενεργοποιηθεί και δεν θα μπορεί να δεχθεί καμία επιπλέον αίτηση για συμμετοχή στις εξετάσεις.

Σχετιζόμενα άρθρα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – 24/6/2014

Τα διογκούμενα προβλήματα της Υγείας δεν αντέχουν σε αναμονές

Μετά την πολύωρη συνάντησή του με τον νέο Υπουργό Υγείας, κ. Μάκη Βορίδη, η οποία πραγματοποιήθηκε προ εβδομάδας, ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος αναμένει με ιδιαίτερη αίσθηση ευθύνης την προώθηση της επίλυσης σειράς πολύ σοβαρών ζητημάτων τα οποία σοβούν στον χώρο της Υγείας, όπως τα θέματα των νοσοκομείων του ΕΣΥ, του ΠΕΔΥ, του φαρμάκου, της ιατρικής λειτουργίας σε όλα τα επίπεδα.

Ψυχική υγεία των παιδιών εν μέσω της πανδημίας COVID-19/Οδηγός για Γονείς

Ψυχική υγεία των παιδιών εν μέσω της πανδημίας COVID-19/Οδηγός για Γονείς Δρ Κωνσταντία Λαδοπούλου Ψυχίατρος Παιδιού και Εφήβου Συντονίστρια Διευθύντρια Ε.Σ.Υ., Διευθύντρια Τομέα Ψυχικής Υγείας Γεν. Νοσ. Παίδων Αθηνών “Παν. & Αγλ. Κυριακού”   Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παιδιών & Εφήβων Αθηνών Μέλος Τομέα Ψυχικής Υγείας του Ινστιτούτου Επιστημονικών Ερευνών του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου