Ο Π.Ι.Σ. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ. ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΒΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ Π.Ι.Σ., ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΣΥ ΚΑΙ ΣΥΝΙΣΤΑ ΜΕΣΟ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
Ο Π.Ι.Σ. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ. ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΒΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ Π.Ι.Σ., ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΣΥ ΚΑΙ ΣΥΝΙΣΤΑ ΜΕΣΟ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
Menu

Ενημέρωση για την ένταξη ιατρών στα voucher εκπαίδευσης

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟN

Αθήνα, 14/4/2020

Α.Π.: 5431

Προς 

Ιατρικούς Συλλόγους της χώρας

Κοινοποίηση:

– Εκλέκτορες Π.Ι.Σ.

– Ιατρικές Εταιρείες της χώρας

Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι,

Προκειμένου να ενταχθούν στα voucher εκπαίδευσης ιατροί μέλη σας που είναι και μέλη εταιρειών οποιασδήποτε μορφής και σήμερα δεν μπορούν να συμπληρώσουν τη σχετική αίτηση, παρακαλούμε να μας στείλετε το συντομότερο δυνατό, κατάλογο των ιατρών αυτών ο οποίος θα περιλαμβάνει Αριθμό Μητρώου, ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, το ατομικό ΑΦΜ (όχι το εταιρικό), διεύθυνση ιατρείου, email και κινητό τηλέφωνο. 

Κατόπιν συνεννόησης με το Υπουργείο Εργασίας, όσοι συμπεριληφθούν σε αυτόν το κατάλογο θα μπορέσουν να υποβάλουν αίτηση για τα προγράμματα κατάρτισης. 

Άλλου είδους ρύθμιση δεν προβλέπεται και με την ευκαιρία αυτή να σας ενημερώσουμε ότι η ημερομηνία υποβολής αιτήσεων παρατάθηκε έως και τις 24/4/2020.

Υ.Γ. Παρακαλούμε το αρχείο να είναι σε μορφή .xlsx (excel). Οποιαδήποτε άλλη μορφή αρχείου δεν θα μπορέσει να αξιοποιηθεί.

Σχετιζόμενα άρθρα

Επιστολή Π.Ι.Σ. προς Υπ. Ανάπτυξης κ. Α. Γεωργιάδη και Υπ. Οικονομικών κ. Χ. Σταϊκούρα: ανάγκη εκπόνησης ειδικών προγραμμάτων για τους ιατρούς

Αθήνα, 30/3/2020 Α.Π.: 5288 Προς Υπουργό Ανάπτυξης, κ. Άδωνη Γεωργιάδη Υπουργό  Οικονομικών, κ. Χρήστο Σταϊκούρα Κοινοποίηση: – Υπουργό Υγείας, κ. Βασίλειο Κικίλια – Υφυπουργό Υγείας, κ. Βασίλειο Κοντοζαμάνη – Ιατρικούς Συλλόγους της Χώρας και Εκλέκτορες – Διοικητικό Συμβούλιο Π.Ι.Σ. – Ιατρικές Εταιρείες της χώρας Αξιότιμοι κύριοι Υπουργοί, Επικοινωνούμε μαζί σας για να γίνει κατανοητό ότι […]